Ads Top

[PREMIOS TVYNOVELAS] Ovo su dobitnici!




Sinoć su u Acapulcu dodijeljene ovogodišnje nagrade Premios TVyNovelas, koje su vodili glumci Marjorie de Sousa i Gabriel Soto. Ova je godina bila posebna jer je dobitnike birala isključivo publika. Tko su oni pročitajte u nastavku.

Mejor Telenovela
A Que No Me Dejas
Antes Muerta Que Lichita 
‪La Sombra Del Pasado
‪‎La Vecina
‪‎Muchacha Italiana Viene A Casarse
‎Pasion y Poder

Mejor Actriz
Maite Perroni (Antes Muerta Que Lichita)
Michelle Renaud (La Sombra Del Pasado)
Zuria Vega (Que Te Perdone Dios)
Esmeralda Pimentel (La Vecina)
Livia Brito (Muchacha Italiana Viene a Casarse)

Mejor Actor
Arath De La Torre (Antes Muerta Que Lichita)
Pablo Lyle (La Sombra Del Pasado)
Jorge Salinas (Pasión y Poder)
Juan Diego Covarrubias (La Vecina)
Osvaldo Benavides (A Que No Me Dejas)

Mejor Villana
Ingrid Martz (Antes Muerta Que Lichita)
Laura Carmine (A Que No Me Dejas)
Alejandra Barros (La Sombra del Pasado)
Grettell Valdez (Lo Imperdonable)
Marisol Del Olmo (Amor De Barrio)

Mejor Villano
Eduardo Santamarina (Antes Muerta Que Lichita)
Julian Gil (Hasta El Fin Del Mundo)
Alejandro Ávila (Que Te Perdone Dios)
Alexis Ayala (La Sombra Del Pasado)
Fernando Colunga (Pasión y Poder)

Mejor Actriz Juvenil
Wendy González (Antes Muerta Que Lichita)
Thelma Madrigal (La Sombra Del Pasado)
Alejandra Garcia (Amor De Barrio)
Gabriela Carrillo (Amor De Barrio)
Scarlet Dergal (Amores Con Trampa)

Mejor Actor Juvenil
Diego De Erice (Antes Muerta Que Lichita)
Brandon Peniche (A Que No Me Dejas)
Afonso Dosal (A Que No Me Dejas)
Alfredo Gatica (La Vecina)

Mejor Pimera Actriz
Cynthia Klitbo (La Sombra Del Pasado)
Leticia Calderon (A Que No Me Dejas)
Sylvia Pasquel (Antes Muerta Que Lichita)
Isela Vega (Muchacha Italiana Viene a Casarse)
Ana Bertha Espin (Que Te Perdone Dios)

Mejor Primer Actor
Arturo Peniche (A Que No Me Dejas)
Manuel El Flaco Ibañez (Antes Muerta Que Lichita)
Ignacio Lopez (Amores Con Trampa)
Carlos Bracho (La Vecina)
Luis Bayardo (Pasión y Poder)

Mejor Actriz Co - Estelar
Chantal Andere (Antes Muerta Que Lichita)
Claudia Ramirez (Lo Imperdonable)
Susana Gonzalez (La Sombra Del Pasado)
Alejandra Garcia (Amor De Barrio)
Cecilia Gabriela (A Que No Me Dejas)

Mejor Actor Co - Estelar 
Pablo Valentin (Antes Muerta Que Lichita)
Diego Olivera (Hasta El Fin Del Mundo)
Alejandro Ibarra (La Vecina)
Osvaldo De Leon (Lo Imperdonable)
José Pablo Minor (Pasión y Poder)

Mejor Actriz de Reparto 
Jessica Coch (Amor De Barrio)
Luz Elena González (Antes Muerta Que Lichita)
Beatriz Moreno (La Sombra Del Pasado)
Fabiola Guajardo (Pasión y Poder)
Raquel Garza (Muchacha Italiana Viene a Casarse)

Mejor Actor de Reparto 
Manuel El Flaco Ibañez (Antes Muerta Que Lichita)
Ricardo Fastlicht (Antes Muerta Que Lichita)
Manuel Landeta (Amor De Barrio)
Pierre Angelo (La Vecina)
Alejandro Tommasi (Hasta El Fin Del Mundo)

Mejor Actriz Revelacion
Irina Baeva (Pasión y Poder)
Ana Paula Martinez (Antes Muerta Que Lichita)
Ela Velden (Muchacha Italiana Viene a Casarse)
Jessica Decote (La Sombra Del Pasado)
Edsa Ramirez (La Vecina)

Mejor Actor Revelacion 
Aldo Guerra (Amores Con Trampa)
Jose Manuel Lechuga (La Vecina)
Ignacio Casano (A Que No Me Dejas)
Danilo Carrera (Pasión y Poder)
José Carlos Farrera (La Sombra Del Pasado)

Mejor Director de Escena
Antes Muerta Que Lichita
La Vecina
A Que No Me Dejas
La Sombra del Pasado
Muchacha Italiana Viene a Casarse

Mejor Tema Casildaal
Si Alguna Vez (Thalia - Antes Muerta Que Lichita)
A Que No Me Dejas (Alejandro Sanz - A Que No Me Dejas)
Te Prometi (Mijares -La Sombra Del Pasado)
La Vecina (Los Angeles Azules - La Vecina)
La Trampa (Joan Sebastian - Amores Con Trampa)

Mejor Elenco
Antes Muerta Que Lichita
La Vecina
A Que No Me Dejas
Pasion y Poder
La Sombra Del Pasado

Mejor Guiòn o Adaptacion
Antes Muerta Que Lichita
A Que No Me Dejas
La Vecina
Pasión y Poder
La Sombra Del Pasado

Mejor Director de Camaras
Antes Muerta Que Lichita
A Que No Me Dejas
La Sombra Del Pasado
La Vecina
Muchacha Italiana Viene a Casarse

Mejor Telenovela Multiplataforma:
Antes Muerta Que Lichita
Amores Con Trampa
Amor De Barrio

Što kažete na dobitnike? Jeste li zadovoljni odabirom publike ili biste ipak nekog drugog vidjeli kao pobjednika?

Nema komentara:

Pokreće Blogger.