Ads Top

[ZLATNI +/-] Tko su nominirani?


Dragi naši čitatelji, protekla dva tjedna glasovali ste kako biste među ponuđenim imenima odabrali svoje favorite. Mi smo skupili glasove te smo tako došli do rezultata, odnosno imena nominiranih za naše nagrade Zlatni plus (najbolja ostvarenja godine) i Zlatni minus (najgora ostvarenja godine). Klikom na linkove pogledajte tko je sve nominiran te glasujte za vaše favorite. Ovoga puta jednostavnim klikom miša. Molimo Vas da ne zaboravite glasovati za dobra, ali i za ona loša ostvarenja. 

Htjeli bismo napomenuti da su se u nekim slučajevima brojevi glasova podudarali, stoga pojedine kategorije imaju velik broj nominiranih. A tko su oni? Pročitajte klikom na linkove: 



Glasovanje je otvoreno do 28. veljače u 23:59.

Rekorderi po broju nominacija:

Zlatni +

CAER EN TENTACION - 13
ME DECLARO CULPABLE - 7
MI MARIDO TIENE FAMILIA - 7
PAPA A TODA MADRE - 4 
ENAMORANDOME DE RAMON - 3
EN TIERRAS SALVAJES - 3
SIN TU MIRADA - 2
EL VUELO DE LA VICTORIA - 1
LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO - 1
LA FAN - 1
LA HIJA PRODIGA - 1
LAS MALCRIADAS - 1
MI ADORABLE MALDICION - 1
NADA PERSONAL - 1

Zlatni -

GUERRA DE IDOLOS - 7
LA FAN - 7
SANGRE DE MI TIERRA - 6
EL VUELO DE LA VICTORIA - 5
ENAMORANDOME DE RAMON - 5
NADA PERSONAL - 5
EN TIERRAS SALVAJES - 4
CAER EN TENTACION - 3
LA HIJA PRODIGA - 3
LAS MALCRIADAS - 3
MI MARIDO TIENE FAMILIA - 2
MI ADORABLE MALDICION - 2
SIN TU MIRADA - 2
LA FISCAL DE HIERRO - 1
ME DECLARO CULPABLE - 1
PAPA A TODA MADRE - 1

2 komentara:

  1. Nakon ove ankete stavi anketu što bi volili gledati kod nas

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno. Zbog obveza možda neće stići odmah, ali u planu je. :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.