Ads Top

Već priprema novu telenovelu!


Njena aktualna Corazon Que Miente tek je na polovici svog emitiranja, a producentica Mapat već se bacila na pripremu svoje nove telenovele. Iako se još ne zna kada bi ta telenovela mogla doći na red, naveliko se govori da je riječ o preradi meksičke telenovele iz 1993. godine pod nazivom Capricho. U njoj su protagonisti bili Victoria Ruffo i Humberto Zurita, dok je glavna negativka bila Diana Bracho. Detalja oko njihovih nasljednika naravno još nema, premda se spekulira kako bi glavnu mušku ulogu mogao dobiti Federico Ayos, koji u telenoveli Corazon Que Miente tumači Santiaga.

Broj komentara: 5:

  1. Taj Federico Ayos je preočajan i glumom i izgledom ali ništa čudno za Mapat najgora je televisina producentica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mene pitaš, ima i gorih od nje. :D CQM je zbilja solidna telenovela, a i njena prethodnica joj. Osim njih, imala je i još neke prilično dobre telenovele. Ali ovo treba uzeti sa zrnom soli, ovo su rane spekulacije i iskreno sumnjam da će Ayosu dati protagonico. Mogao bi on imati ulogu u novoj telenoveli, s obzirom da voli ponavljati glumce, ali baš glavnu, glavnu ulogu? Teško.

      Izbriši
    2. Imaš pravo nije baš najgora krivo sam se izrazila iako CQM mi se ne sviđa ali zato mi je La sombra del pasado jako dobra serija jedina njezina koja mi se sviđa

      Izbriši
    3. Imaš pravo nije baš najgora krivo sam se izrazila iako CQM mi se ne sviđa ali zato mi je La sombra del pasado jako dobra serija jedina njezina koja mi se sviđa

      Izbriši
  2. I meni je Sombra odlična. :) I PDO mi je bila interesantna i dobro napravljena.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.